Szampon Biotebal Men dzięki formule Inno-Bimexinum hamuje wypadanie włosów poprzez wydłużenie fazy anagenowej (faza wzrostu włosów) oraz powoduje zagęszczenie włosów i ich wzmocnienie. W reklamach przedstawiane jest też serum tej marki. W spocie Adam Bielecki opisuje, że podczas wypraw górskich jego włosy są wystawione na ekstremalne warunki. Dlatego po powrocie sięga po kosmetyki Biotebal Men.
Szczegóły kampanii
Kampania Biotebal Men obejmuje telewizję (wszystkie stacje główne i wybrane kanały tematyczne), internet oraz prasę. Kreacją kampanii zajęła się agencja Love TV & Digital, produkcją spotu – dom produkcyjny Watchout Productions, za działania w internecie odpowiada agencja 121 PR, a za zakup mediów – dom mediowy MediaCom Warszawa.
To kolejna odsłona działań promocyjnych wokół linii Biotebal. Jesienią ub.r. kosmetyki dla kobiet były promowane w 6-odcinkowym serialu komediowym „Pod włos”, emitowanym w Wirtualnej Polsce. Z kolei od początku 2019 na www.biotebal.pl oraz na YouTube można oglądać poradniki „Wyczesany Vlog Biotebal” . Oprócz tego, w telewizji regularnie są emitowane spoty reklamowe dla całej linii produktów Biotebal: tabletek, szamponów, odżywek oraz serum do rzęs.