28 czerwca 2019

Polpharma Firmą Wysokiej Reputacji

Polpharma zdobyła tytuł Firmy Wysokiej Reputacji w badaniu Premium Brand 2019, które już od 14 lat mierzy poziom reputacji marek i firm w oparciu o opinie ponad 10 000 respondentów.

Badanie reputacji zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę lub firmę, które oceniły: zaufanie do marki, referencje (lojalność wobec marki), atmosferę medialną towarzyszącą marce, zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy.W badaniu poddano analizie reputację ponad 250 marek i firm w 25 kategoriach produktów i usług.

W branży farmaceutycznej reputacja ma szczególne znaczenie, ponieważ istotnie wpływa na zaufanie, jakim darzą nas pacjenci. Pracujemy na nią każdego dnia, oferując wysokiej jakości leki, budując partnerskie relacje oraz prowadząc nasz biznes w sposób uczciwy i odpowiedzialny. Jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem tytułu Firma Wysokiej Reputacji. To, że swoją opinię w badaniu wyrazili konsumenci – jest dla nas wyjątkowym wyróżnieniem, ale też wielkim zobowiązaniem – powiedziała Magdalena Rzeszotalska ….

O badaniu

Metodologię badania reputacji marki opracowała prof. UW Dominika Maison – ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznychBadanie zostało przeprowadzone przez Maison&Partners na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Pomiar prowadzony był na losowo-kwotowej, ogólnopolskiej próbie konsumentów metodą CAWI. Łącznie w badaniu marek i firm wzięło udział niemal 10 000 osób. Jedna osoba ocenia nie więcej niż 4 kategorie produktów i usług.

Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Oprócz regularnego pomiarureputacji marek i firm obecnych na polskim rynku, Fundacja wspiera ideę budowania reputacji marki oraz koncepcję traktowania reputacji, jako jednego z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej w biznesie.

Przeczytaj także

Polpharma przejmuje Ziołolek

01 października 2024

Wzmocnienie pozycji rynkowej Polpharma, z prawie 90-letnią historią, jest jednym z największych producentów leków w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki przejęciu Ziołoleku, Polpharma planuje rozszerzyć swoją ofertę o unikalne produkty,…

czytaj więcej
Pokaż więcej

Polpharma na swoich stronach internetowych oraz aplikacjach mobilnych (dalej łącznie: ” Witryna”) wykorzystuje pliki cookie oraz inne pokrewne technologie (dalej: „pliki cookie”). Samodzielne zarządzanie plikami cookie jest możliwe poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Jeżeli nie wyraża Pani/Pan zgody na zbieranie danych osobowych poprzez pliki cookie może Pani/Pan zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej lub opuścić Witrynę.

Korzystanie z Witryny bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej oznacza akceptację wykorzystywania przez Polpharma plików cookie. Akceptacja ustawień w przeglądarce internetowej oznacza wyrażenie zgody na profilowanie oparte na informacjach zawartych plikach cookie. W każdym czasie zgoda może zostać cofnięta. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce Cookies.