Wzmocnienie pozycji rynkowej
Polpharma, z prawie 90-letnią historią, jest jednym z największych producentów leków
w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki przejęciu Ziołoleku, Polpharma planuje rozszerzyć swoją ofertę o unikalne produkty, głównie z kategorii dermatologicznej, które dotychczas nie były produkowane w jej zakładach, m.in. o markę Linomag.
Linomag to znana marka produktów dermatologicznych, szczególnie maści, które są stosowane w leczeniu różnych problemów skórnych, takich jak wyprysk, łuszczyca, odparzenia i nadmierna suchość skóry. Produkty te zawierają olej lniany, który natłuszcza skórę, chroni ją przed utratą wody i wspomaga jej regenerację.
„Wierzymy, że łącząc potencjał komercyjny Polpharmy oraz zaplecze produkcyjno-rozwojowe Ziołoleku zdobędziemy nowe możliwości rozwojowe dla kosmetyków, wyrobów medycznych, a przede wszystkim leków z grupy dermatologicznej (m.in. maści i kremów), których Polpharma nie posiada w swoich istniejących miejscach produkcji” – mówi Sebastian Szymanek, Prezes Zarządu Polpharmy.