Jurorzy zdecydowali o przyznaniu najwyższych wyróżnień dla Polpharmy w kategoriach:
- Communications or PR Campaign of the Year – Issues Management
- Marketing Campaign of the Year – Brand Experience of the Year – Business-to-Business
- Marketing Campaign of the Year – Branded Utility of the Year
wskazując m.in. na innowacyjność i kreatywność projektu, który łączy cele biznesowe, ekologię oraz relacje międzyludzkie. Projekt został zainicjowany, opracowany i jest realizowany przez Polpharmę przy wsparciu graficzno-wizualnym agencji AdMission. Partnerem akcji jest Fundacja Las na Zawsze.
Do tej pory w ramach akcji dzięki zaangażowaniu lekarzy, farmaceutów i pracowników Polpharmy wraz z Fundacją Las na Zawsze posadzono już cztery lasy w miejscowościach: Brzustowa (woj. kujawsko-pomorskie), Pieniężnica i Męcikał (woj. pomorskie) i Żelazny Most na Dolnym Śląsku. Kolejne akcje zalesiania już jesienią.
Więcej na temat akcji tutaj >> ekowizyta.pl
International Business Awards® to największy na świecie program przyznający nagrody dla biznesu. W 2021 do konkursu IBA trafiło ponad 3 700 zgłoszeń z 63 krajów i terytoriów. Zwycięskie zgłoszenia wyłonione zostały na podstawie najwyższej średniej punktów przyznanej przez ponad 260 jurorów szczebla kierowniczego z całego świata. Proces oceny zgłoszeń trwał od czerwca do początku sierpnia.