Firma została nagrodzona w dwóch kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year – Reputation/Brand Management” (Stevie® Award) oraz „Re-Branding / Brand Renovation of the Year” (Bronze Stevie® Award). W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 3 900 projektów z kilkudziesięciu krajów. Firmy i agencje z Polski otrzymały w tym roku łącznie 10 statuetek.
Identyfikacja wizualna marki Polpharma została stworzona w lutym 2017 roku i od tego czasu jest skutecznie implementowana we wszystkich obszarach firmy. Bardzo się cieszymy, że nasza praca po raz kolejny została doceniona przez grono doświadczonych ekspertów ze świata biznesu – mówi Monika Jasłowska, Dyrektor ds. Zarządzania Markami Grupy Polpharma.
International Business Awards (STEVIES), to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketing i PR. Zgłoszenia mogą przesłać firmy i organizacje z całego świata – publiczne i prywatne, komercyjne i non-profit, korporacje i małe przedsiębiorstwa. Tegorocznych zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 270 managerów wyższego stopnia z całego świata.
Więcej informacji o konkursie oraz laureatach na stronie – www.StevieAwards.com