Ekowizyta jest akcją edukacyjno-społeczną kierowaną do lekarzy i farmaceutów. Jej ideą jest edukacja naszych klientów w zakresie nowych technologii i e-wizyt, ale także ochrony klimatu. Za każde spotkanie online przedstawiciela medycznego Polpharmy z farmaceutą lub lekarzem, które trwa dłużej niż 5 minut, sadzimy 1 m2 lasu. Dzięki zaangażowaniu lekarzy, farmaceutów i pracowników Polpharmy oraz Fundacji Las Na Zawsze do tej pory udało się zasadzić 6 różnorodnych biologicznie lasów.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 10 lat organizowany jest przez portal Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłanianie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Kapituła Konkursu ocenia sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za lata 2020 i 2021.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie mediarun.com