Technologie cyfrowe wpływają na niemal każdą dziedzinę naszego życia. W Polpharmie badamy i wdrażamy możliwość nowych rozwiązań cyfrowych we wszystkich obszarach naszej pracy. Jest to także nieodłączny element kultury naszej firmy, współpracy, komunikacji, procesów wsparcia świadczonych przez dział HR, IT, administracji, finansów itp., oraz nowoczesnego sposobu pracy.
Jesteśmy aktywnym uczestnikiem debaty na temat cyfryzacji przemysłu i polskiej gospodarki. Jesteśmy jednym z założycieli i członkiem Fundacji Digital Poland. Włączamy się także w partnerstwa biznesowe w celu wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych.
Cyfrowa organizacja
Wierzymy, że transformacja cyfrowa to przede wszystkim ludzie – to oni dokonują zmiany i dlatego niezwykle ważna jest edukacja, inspiracja i umożliwienie im zaangażowania się w tę zmianę.
To także innowacje cyfrowe, które wpłyną na sposób, w jaki realizujemy procesy wspierające, takie jak Digital Workplace, Business Intelligence; wewnętrzne działania PR, edukacja pracowników, współpraca i otwarta komunikacja
Cyfrowy Rynek i Marketing
Dotyczy naszej cyfrowej obecności i wizerunku na rynku, sposobów komunikowania się i budowania relacji z naszymi interesariuszami (pacjentami, pracownikami służby zdrowia itp.). Tworzenia wartości za pomocą rozwiązań cyfrowych, korzystania z analityki big data i / lub sztucznej inteligencji dla lepszego dostępu do naszych konsumentów.
Obejmuje innowacje cyfrowe, które wpłyną na sposób, w jaki realizujemy nasze działania marketingowe, sprzedażowe i relacje partnerskie.
Cyfrowy Produkt
Dotyczy cyfrowych rozwiązań wokół naszych produktów, które stanowiłyby wartość dodaną dla pacjentów i pracowników służby zdrowia w postaci lepszego przyjmowania leków przez pacjentów, wygody, dodatkowej obsługi poprawiającej skuteczność terapii itp. Może to dotyczyć samego produktu, opakowania, aplikacji itp.
Obejmuje innowacje cyfrowe, które wpływają na sposób, w jaki opracowujemy i ulepszamy produkty w naszej podstawowej działalności.
Cyfrowy Przemysł
Dotyczy digitalizacji działań związanych z produkcją i zarządzaniem jakością. Jaki jest poziom działań „bez papieru”, ile „inteligentnych” rozwiązań mamy w zarządzaniu energią, wodą i innymi dostawami, jakie jest wykorzystanie „Internetu Rzeczy”, w jaki sposób wykorzystujemy dane do zapobiegania przestojom.
Obejmuje innowacje cyfrowe, które będą miały wpływ na sposób, w jaki realizujemy kluczowe procesy operacyjne (produkcja, łańcuch dostaw, inżynieria itp.), oraz kontrolę jakości.
Cyfrowy Ekosystem
Dotyczy sposobu, w jaki współpracujemy z organizacjami (publicznymi, biznesowymi, naukowymi) wokół nas w celu maksymalizacji wartości dodanej dla naszych klientów i rozwoju naszej firmy. Chodzi o to, jak budujemy partnerstwa, jak integrujemy interesariuszy, aby zapewnić naszym pacjentom lepsze i zdrowsze życie.
Obejmuje także relacje z agencjami rządowymi związane z innowacjami cyfrowymi, rozwój wizerunku Digital Polpharma, monitorowanie zewnętrznego rozwoju cyfrowego.
Nowy cyfrowy biznes
Dotyczy poszukiwania nowych możliwości biznesowych stworzonych przez cyfrową rewolucję w opiece zdrowotnej, która umożliwiłaby dostarczanie pacjentom rozwiązań zdrowotnych w bardziej komplementarny i zintegrowany sposób, z naciskiem na profilaktykę i zdrowsze życie.
Obejmuje rozwój, akwizycję, partnerstwo nowych cyfrowych linii biznesowych poza naszą podstawową działalnością, takich jak telemedycyna czy platformy dla pacjentów.