Oferty zawierające:
- wypełnione tabele „Szczegółowego wykazu wycofanego z użytkowania majątku – (Infrastruktura) 22.05.2023.xlsx” z podaniem cen jednostkowych netto,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Dobrowolnie i świadomie, w związku z wyrażeniem chęci udziału w konkursie ofert na sprzedaż wycofanego z użytkowania majątku (Infrastruktura), wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 22/24, moich danych osobowych w postaci: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, w celu umożliwienia mi udziału w konkursie ofert.
Przyjmuję do wiadomości, iż mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”,
- informacje identyfikujące oferenta i określające jego status prawny,
- adres e-mail, na który należy wysłać odpowiedź na ofertę,
należy przesłać na adres: oferty@polfawarszawa.pl w terminie do 30 czerwca 2023 roku, w tytule oferty proszę wpisać „Konkurs ofert na sprzedaż wycofanego z użytkowania majątku (Infrastruktura)”
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, aczkolwiek konieczna celem wzięcia udziału w konkursie ofert. Sprzedający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych informacji i dokumentów po otrzymaniu ofert, jak również prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny. O przyjęciu lub odrzuceniu oferty oferenci zostaną powiadomieni w formie mailowej.
Demontaż, załadunek oraz transport zakupionych instalacji, systemów, urządzeń oraz kontenerów jest po stronie Kupującego.
Wszelkie pytania lub wątpliwości, wymagające wyjaśnień, dotyczące konkursu ofert na sprzedaż wycofanego z użytkowania majątku (Infrastruktura) prosimy kierować na adres: oferty@polfawarszawa.pl.